اجاره جرثقیل سبک ،سنگین و سبددار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399
بازدید : 182
نویسنده : backlinkweb

اجاره انواع جرثقیل های کامیونی :
1-  اجاره جرثقیل سبک : یکی از انواع این وسایل نقلیه ای که آنها اجاره می‌دهند، جرثقیل سبک است. کاربرد جرثقیل سبک بیشتر در کارگاه‌ها و پروژه‌های ساختمانی کوچک و کم حجم میباشد. در شهرک های صنعتی و یا سایر صنفهای تجاری مطمئنا شاهد جابجا کردن دستگاه هایی بوده اید که توسط جرثقیل ها صورت میگیرد . برای جابجا کردن این دستگاه ها اغلب از جرثقیل سبک  2 تن تا 5 تن استفاده میشود .این جرثقیل‌ها می‌توانند در فضاهای کوچک عملکرد مناسب تری داشته باشند و بهتر می‌توانند انواع لوازم و تجهیزات در این فضاها را جابه‌جا کنند. اجاره جرثقیل سبک از شرکت‌ها و مراکز اجاره دهنده انواع جرثقیل‌ها، بالابرها و وسایل نقلیه سبک و سنگین انجام می‌شود.
2-  اجاره جرثقیل سنگین : اجاره جرثقیل سنگین برای جابجایی دستگاه های صنعتی این روزها از حالت مکانیکی و چند قطعه بودن خارج شده و دستگاه ها به مراتب بزرگتر و جابجایی آنها نیز سخت تر و حساس تر است. جرثقیل سنگین  معمولا برای  جابجایی از 10 تن به بالا  کاربرد دارد.
3-  اجاره جرثقیل سبد دار : در ایران جرثقیل‌ های سبد دار معمولا روی نیسان‌ ها یا خاور ها نصب می‌ شوند. ظرفیت سبد جرثقیل‌ ها متغیر است؛ وابسته به این که چند نفر قرار است در ارتفاع مورد نظر شما فعالیت کنند، می‌ توانید اجاره جرثقیل سبد دار با ظرفیت‌ های مختلف را انجام دهید. معمولا جرثقیل‌ های سبد دار با ظرفیت یک نفر تا ارتفاع ده متر و جرثقیل‌ هایی با سبد دو نفره تا ارتفاع دوازده متر بالا می‌ روند.
کاربرد جرثقیل سبد دار معمولا در مکان‌ هایی که نردبان‌ ها و چهارپایه‌ ها پاسخگوی نیاز نباشند، است. جرثقیل‌ های سبد دار یکی از امن‌ ترین و مطمئن‌ ترین بالابر ها برای کار در ارتفاع هستند . بیایید با ذکر چند مثال کاربرد این جرثقیل‌ ها را ملموس‌ تر کنیم:
- فضای سبز: شاخه‌زنی و هرس درختان و پروژه‌های مرتبط با فضای سبز شهری و طراحی فضای سبز و معابر شهری در ارتفاع.
- نمای ساختمان: اجرای نمای شیشه‌ای، نظافت و شستشوى نمای ساختمان، نورپردازی ساختمان و خدمات ساختمان بدون داربست.
- انجام تصویربرداری: انجام خدمات مرتبط با فیلمبرداری و عکاسی مراسم ، مناسبتها.
- رنگ‌آمیزی و نقاشی: رنگ آمیزی ساختمان‌ها ، سوله‌های صنعتی و اجرای طرح زیباسازی معابر شهری به‌وسیله نقاشی‌های دیواری.
- سیستم های امنیتی: انجام پروژه‌ سیستم‌های حفاظتی، دوربین‌های مداربسته و اعلام حریق در ارتفاع.
- خدمات شهری: کابل‌کشی، تعویض و نصب چراغ‌های روشنایی آذین‌بندی و نورپردازی معابر و نصب تابلوها و المان‌های تبلیغاتی
- اجاره جرثقیل سبک برای بارگیری تخلیه و نصب شیشه های دوجداره و ضد گلوله
- کرایه جرثقیل برای حمل یخچال صنعتی
- کرایه جرثقیل برای جابجایی دیگ بخار
- اجاره جرثقیل برای نصب منبع آب
- اجاره جرثقیل برای جابجایی چیلر
- اجاره جرثقیل برای جابجایی دستگاه های پزشکی

نکات مهم اجاره جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین و جرثقیل سبد دار :
1- از مهم ترین پارامترهایی که در زمان اجاره جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین باید در نظر داشته باشید، اعتبار و میزان تخصص فنی کار در انجام کار می باشد، چرا که هرچه میزان تخصص و مهارت راننده جرثقیل بیشتر باشد، میزان هزینه ای که می کنید و زمانی که صرف انجام کار می شود کمتر می باشد و بدین ترتیب می توانید صرفه جویی در هزینه و زمان داشته باشید.
2- همچنین لازم است تا قبل از کرایه انواع جرثقیل سنگین و سبک از افراد متخصص مشورت بگیرید تا با آگاهی لازم جرثقیل مناسب را کرایه کنید به عنوان مثال اگر قصد جابجایی باری با وزن کم دارید بهتر است از جرثقیل های سبک استفاده کنید و چنانچه قصد جابجا کردن باری با وزن بالا دارید، بهتر است تا جرثقیل های سنگین را کرایه کنید.
3- در اجاره جرثقیل به فاصله ی محل خود تا محل ارائه دهنده خدمات کرایه جرثقیل دقت داشته باشید چرا که بعد مسافت بر روی هزینه نهایی کرایه انواع جرثقیل تاثیر گذار می باشد و اغلب مشاهده می شود که راننده جرثقیل قبل از انجام کار از محل بازرسی می کند و مشاوره و توصیه های لازم را به شما می دهد.
4- همچنین از دیگر پارامترهای مهم در کرایه انواع جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین توجه به این مهم می باشد که شما جرثقیل را برای انجام چه کاری قصد کرایه کردن دارید؟ برای این کار بهتر است حتما با راننده جرثقیل صحبت کنید و از او قبل از انجام کار مشورت بخواهید، شاید برای انجام کارتان نیاز به کرایه جرثقیل نداشته باشید و با راهنمایی فنی کار بهترین راه حل را انتخاب کنید و تا مجبور به پرداخت هزینه های اجاره جرثقیل نشوید.
5- پیش از این که برای اجاره جرثقیل کابین دار اقدام کنید؛ لازم است که نکات ایمنی در مورد کار با جرثقیل را بدانید . رعایت نکات ایمنی باعث حفظ سلامتی و پیشگیری از خسارت‌ های جانی و مالی به افراد و پروژه می‌ شود.
- هنگام بالا بردن افراد با سبد جرثقیل نباید از جرثقیل استفاده دیگری شود.
- مطمئن باشید زمانی که در حال کار با خطوط برق هستید، اتصال برق قطع است و سیم اتصال به زمین وجود دارد.
- قبل از شروع به کار از سالم بودن جرثقیل از هر لحاظ اطمینان پیدا کنید.
- ارتباط بین افراد داخل سبد و اپراتور جرثقیل باید با استفاده از بی‌ سیم یا سایر وسایل ارتباطی برقرار شود.
- اپراتور جرثقیل هنگام کار حق ترک جایگاه خود را ندارد. همچنین خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات حین کار ممنوع است.
- افراد داخل سبد جرثقیل باید از کلاه و کمربند ایمنی استفاده کنند و کمربند ایمنی باید به قلاب جرثقیل متصل شود.

ایمنی در اجرای کار جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین:
از پارامترهای بسیار مهم که در کرایه جرثقیل سبک و جرثقیل سنگین باید مورد توجه قرار بگیرد، ایمنی در حین انجام کار می باشد. اغلب مشاهده شده است که افراد با کرایه جرثقیل از محل های غیرمعتبر و غیر حرفه ای متحمل خسارات مالی و متاسفانه جانی شده اند چرا که راننده جرثقیل با عدم آگاهی های لازم منجرب به چنین اتفاقات ناخواسته ای شده است. به همین دلیل توصیه می شود برای انجام هرگونه بار با استفاده از جرثقیل حتما از محل های معتبر و متخصص جرثقیل را کرایه کنید.
یک راننده جرثقیل ماهر تمام اقدامات ایمنی قبل و حین انجام کار را می داند و تمام هشدارهای لازم را به اطرافیان می دهد. علاوه بر ایمنی داشتن مجوز نیز از پارامترهایی است که در زمان طرح ترافیک و تردد در خیابانها و جاده ها بسیار کاربردی می باشد. پس در هنگام کرایه جرثقیل همه این پارامترها را در نظر بگیرید.

حتما مشاوره کنید :
قبل از اینکه بخواهید جرثقیل سبک یا سنگین  یا بالابری را اجاره کنید حتما از یک متخصص مشاوره بگیرد که با توجه به نوع بار و تناژ شما نوع جرثقیل  مناسب به شما پیشنهاد شود که از نظر هزینه برای شما مناسب تر تمام شود.
جرثقیل کرباسی با بیش از 15 سال سابقه به صورت تخصصی و قیمت مناسب
اجاره جرثقیل در تهران و حومه و دریافت قیمت اجاره جرثقیل به صورت شبانه روزی :
همراه : 09125887400
همراه : 09122477449
آقای کرباسی




:: موضوعات مرتبط: ماشین آلات صنعتی , وسایل نقلیه , ,
:: برچسب‌ها: اجاره جرثقیل , اجاره جرثقیل تهران , اجاره جرثقیل سبک , اجاره سنگین , اجاره جرثقیل سبددار , اجاره جرثقیل کابین دار ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com